пʼятницю, 27 листопада 2009 р.

Тестування нового мого сайту

Не пишу в себе на сайті більше нічого, оскільки планую перенести його на іншу CMS.
На можу сказати що мені не подобаєтсья textpattern, він якраз і подобається своєю простотою, але функціонал там ще дуже малий, дуже погано оновлюється. Для невеликих проектів, сайтів візиток в яких кілька сторнок і додаються нові з невеликою періодничністю - це саме воно. Але я себе почав почувати блогером і хочу читати коментарі на те що я пишу. Бачити, що це комусь потрібно. Причин є багато, але зараз про них писати не буду. Скажу тільки те, що я "переїжаю" на Drupal.
Якщо маєте бажання, то прошу заходити і дивитись http://drupal.brun.if.ua/
Про те як я переїхав я обов’язково напишу, а можливо і зроблю подкаст.

Немає коментарів:

Дописати коментар